فرماندار همدان جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال در شرایط کنونی بسیار موثر و مفید است، گفت: تلاش ما این است که هیچ مانعی برای سرمایه گذار ایجاد نشود.
کد خبر: ۶۳۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 25 July 2018

فرماندار همدان جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال در شرایط کنونی بسیار موثر و مفید است، گفت: تلاش ما این است که هیچ مانعی برای سرمایه گذار ایجاد نشود.


به گزارش تسنیم، علی تعالی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری همدان با اشاره به اینکه از ۱۸۱ طرح اشتغالزایی معرفی شده از شهرستان همدان تصویب تنها ۳۰ طرح یعنی به نتیجه رسیدن ۱۶ درصد از طرح‌ها، اظهار داشت: ۸۵ درصد از طرح‌ها به نتیجه نرسیده است و بایستی آنالیز و بررسی‌هایی در این راستا انجام شود.

وی با بیان رویکرد ما در حوزه ایجاد اشتغال در شهرستان باید به سمت و سوی ایجاد کسب و کار‌های کوچک یا نسبتا متوسط در مناطق روستایی باشد، افزود: در روستا‌ها با اجرای طرح‌های اشتغالزایی می‌شود از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها جلوگیری کرد.

تعالی با تأکید بر اینکه در تحولات اخیر در کشور و وضعیت کنونی اقتصاد بایستی در تزریق اعتبارات ریل کار نیز تغییر کند و سمت طرح‌های قابل اجرا حرکت کنیم، گفت: در حوزه اشتغال کلان و طرح‌های بزرگ اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان در جذب سرمایه‌گذار قدم‌های خوبی برداشته‌اند در فرمانداری نیز اجرای طرح‌های بزرگ پیگیری شده است ما رویکرد ما در مرکز استان به سمت ایجاد کسب و کار‌های کوچک و متوسط در روستا‌ها است که می‌تواند در رونق و توسعه استان موثر باشد.

فرماندار همدان در مورد راه‌اندازی شرکت سنگ‌های زینتی بیان کرد: این شرکت تولیدات سنگ‌های زینتی با کمک دستگاه‌هایی نظیر کمیته امداد و بهزیستی در قهاوند راه‌اندازی می‌شود و در راستای تولید سنگ‌های زینتی صادراتی فعالیت می‌کند ضمن اینکه منبع درآمد خوبی برای خانواده‌هایی است ک. می‌خواهند در منزل کار کنند. 

تعالی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال در شرایط کنونی کشور بسیار موثر و مفید است، عنوان کرد: تلاش ما این است که حداقل هیچ مانعی برای سرمایه‌گذار ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه بایستی اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال باتوجه به شرایط و تحولات کنونی مورد توجه قرار گرفته و بیشتر تلاش کنیم، ابراز کرد: وضعیت اشتغال در کشور نیازمند حرکت‌های بزرگی است و در حوزه منابع و تسهیلات در کشور هیچ مشکلی وجود ندارد، اما موضوع اصلی جذب تسهیلات است.

فرماندار همدان در مورد فرارسیدن سالروز عملیات بزرگ رمضان و نقش آفرینی رزمندگان همدان در این عملیات تأکید کرد: نقش تیپ انصار و رزمندگان همدان در این عملیات بسیار تأثیرگذار بود و شهدای زیادی از استان در این عملیات تقدیم انقلاب اسلامی شدند و به همین مناسبت برای اولین بار یادواره این شهدا در همدان و با سخنرانی میهمان ویژه "سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی" در حسینیه امام (ره) برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار